Poți să pierzi grăsimea și să câștigi greutate, Cum să câștigi greutate rapid și eficient

Cum să câștigi în greutate și să pierzi grăsimea de pe burtă - Sănătate -

poți să pierzi grăsimea și să câștigi greutate

Avertizare Pentru a pierde grăsimea abdominală, trebuie să pierdeți grăsimea corporală, deoarece nu este posibilă reducerea punctelor, notează Consiliul American pentru Exerciții.

Acest lucru poate fi o provocare atunci când încercați să câștigați masa musculară în același timp. De asemenea, alegerea alimentelor cu conținut ridicat de calorii, cu nutrienți, vă va ajuta să vă alimentați mușchii pentru creștere, fără creșterea în greutate a grăsimilor, potrivit acefitness.

poți să pierzi grăsimea și să câștigi greutate

Pasul 1 Mănâncă cinci până la șase mese pe zi pentru a-ți crește metabolismul și a-ți menține energia ridicată. Spaționați-vă mesele la fiecare două-trei ore.

Cum Stii Cand Copilul Tau Are Probleme cu Greutatea?

Mănâncă zilnic 1,4 până la 1,8 grame pe kilogram de greutate corporală pentru a crește masa musculară, notează Mănâncă corect. Pasul 4 Alegeți doar carbohidrați complecși, cum ar fi orezul brun și sălbatic, cerealele integrale, pastele și pâinea, fulgi de ovăz tăiate din oțel și fructe și legume proaspete.

poți să pierzi grăsimea și să câștigi greutate

Evitați carbohidrații cu conținut ridicat de calorii și carbohidrați săraci, cum ar fi produse de patiserie, fursecuri, bomboane, plăcinte, covrigi, pâine albă, orez și paste. Pasul 5 Bea apă pe tot parcursul zilei pentru a rămâne hidratat corespunzător, 13 căni pentru bărbați și 9 căni pentru femei, recomandă mayoclinic. Evitați sucurile, băuturile răcoritoare, băuturile răcoritoare pentru dietă, băuturile cu cofeină și băuturile alcoolice, care au un conținut ridicat de calorii și sodiu și care pot provoca retenție de apă, potrivit acefitness.

Uneori subțimea excesivă este asociată cu tulburări hormonale și, în primul rând, cu probleme în glanda tiroidă. La un moment dat, ficatul poate procesa și direcționa doar o cantitate limitată de zaharuri și grăsimi pentru creșterea musculară. Toate excedentele sunt transformate în țesuturi grase și depozitate nu numai pe laturi, ci și pe pereții vaselor de sânge, ceea ce duce la dezvoltarea aterosclerozei. Carbohidrații rapizi duc la o creștere dramatică a nivelurilor de insulină din sânge și apoi la fel de repede prelucrate. Astfel de sare sunt dăunătoare pentru sistemul hormonal și pot provoca dezvoltarea diabetului.

Bacsis Faceți 30 de minute de activitate cardiovasculară de ardere a grăsimilor zilnic. Urmați un program de antrenament pentru creșterea masei musculare. Avertizare Consultați-vă medicul înainte de a începe orice dietă nouă sau program de exerciții fizice.

poți să pierzi grăsimea și să câștigi greutate

Mai multe despre acest subiect