Când voi pierde creșterea în greutate

când voi pierde creșterea în greutate

Ce este slăbitul din grăsime?

Politica De Confidențialitate 15 mituri alimentare care cauzează creșterea în greutate Când vine vorba de supravegherea greutății dvs. Pierdere În Greutate A fi credul ne poate pune pe cei mai buni dintre noi în necazuri.

Și când vine vorba de a-ți urmări greutatea, dacă ai încredere naturală în fiecare sfat sau truc pe care-l auzi dacă vine de la cel mai bun prieten al tău sau de la o etichetă a produsului, te pregătești pentru câteva probleme serioase la scară. A crede orbește fără să-ți pui întrebări sau să-ți faci propriile cercetări este una dintre cele mai simple modalități de a stabili acele numere într-un punct mort sau de a le trimite în direcția opusă.

Uitați de tot ce ați crezut că știți, deoarece am adunat câteva hacks de pierdere în greutate, încercate și nu atât de adevărate. De exemplu, știați că este posibil să exagerați cu lucrurile sănătoase?

Acesta este doar unul dintre motive ciudate pentru care te îngrași atât de repede. Uneori secretul slăbirii nu se bazează pe ceea ce trebuie să faci, ci pe ce trebuie Stop faceți acest lucru, așa că pregătiți-vă să renunțați la aceste mituri ale dietei demontate.

cum să pierdeți în greutate om gras cum sa slabesti dupa nastere

În schimb, concentrează-te pe acestea Cele mai bune 21 de haine sănătoase de gătit din toate timpurile! Datorită strategiilor de marketing subțire, ciocăniturile aparent hrănitoare vă pot împiedica eforturile de slăbire dacă nu acordați suficientă atenție. Știm că poate părea o idee bună să gustăm fructe uscate sau slabit pentru fete aromate, dar doar pentru că ceva pare sănătos sau se face publicitate în acest fel nu înseamnă că nu dăunează la fel de mult ca o pungă de chipsuri sau câteva cuțite fursecuri.

Aveți grijă la descoperirile cu conținut scăzut de grăsimi care compensează pierderea lor cu carbohidrați excesivi și sare, precum și opțiuni fără gluten care ambalează mult mai multe calorii decât ați crede. Shutterstock Alegerea numai pentru albușuri de ouă nu înseamnă că ați spart codul. De fapt, opusul este adevărat. Știm că este posibil să fi auzit că interiorul galben al acestui produs iubit pentru micul dejun este colesterolul, dar colesterolul alimentar nu are impact asupra nivelului de colesterol din sânge.

De fapt, cercetătorii din Universitatea Wake Forest a constatat că nu există o legătură între bolile de inimă și consumul de ouă. Se pare că ar trebui să spui da galbenului. Shutterstock Totul cu măsură, nu? Este adevărat, dar aceasta nu este doar o regulă pentru consumul de zahăr și sodiu - se aplică și lucrurilor bune.

cura de slabit cu oua de prepelita noua pierdere de grăsime tehnologică

Deci, în loc să purtați pur și simplu în proteine, gândiți-vă la asta. Altfel, ai putea mânca o cantitate excesivă de proteine asta nu mărește masa musculară, ci este stocat ca grăsime. Shutterstock Nu este un secret că atunci când vine vorba de o hidratare sănătoasă, H2O domnește peste toate băuturile.

Acestea fiind spuse, nu ratați o ceașcă de joe de dimineață sau ceai verde, pentru că sunteți prea ocupat să ridicați o sticlă de apă. Ceaiul verde este o băutură care stimulează metabolismul și, atâta timp cât limitați zahărul sau îndulcitorul în care vă lingați, cafeaua poate fi la fel de bună. Un studiu în Fiziologie și comportament a constatat o rată metabolică medie mai mare la băutorii de cafea cu cofeină în decaf.

Shutterstock Nu este nevoie să închideți frigiderul imediat ce v-ați spălat vesela. Desigur, nu spunem că ar trebui să desfaceți o pungă de așchii sau să săpați într-o cutie de înghețată pentru o gustare la miezul nopții, dar spunem că nu ar trebui să vă lăsați să mâncați înainte de culcare. Probabil ți s-a spus undeva de jos că este o opțiune mai sănătoasă, dar gândește-te din nou.

Singura diferență, în când voi pierde creșterea în greutate de prețul mai mare, este că sarea de mare provine din apa oceanică evaporată în timp ce cealaltă specie este exploatată. Magneziul și fierul din sarea de mare sunt semnificative numai dacă sunt consumate în cantități periculoase când voi pierde creșterea în greutate mari sau dacă ambele variații conțin aceleași 2.

Motivația # 1 - pierderea în greutate pentru sănătate

Așadar, economisiți-vă banii și ieșiți cu lucrurile tradiționale. Este fortificat cu iodcare este esențial pentru funcționarea corectă a glandei tiroide; în caz contrar, poate deveni inactiv și poate duce la creșterea în greutate. Se pare că sarea de masă este cel mai bun pariu - desigur, cu moderare.

Shutterstock Când vine vorba de pierderea în greutate, este vorba de a privi imaginea de ansamblu, în loc să ne îngustăm într-un singur aspect.

Nu vă doriți toate ouăle într-un coș, așa că, dacă vă concentrați doar pe câte calorii consumați, este timpul să vă lărgiți gama.

Te bazezi pe etichete.

Numărarea caloriilor poate fi de fapt contraproductiv dacă nu luați în considerare și nivelurile de grăsimi, sodiu, carbohidrați și zahăr din fiecare mușcătură pe care o luați; de calorii de pui la grătar și de calorii de Oreos vor face în mod clar lucruri foarte diferite corpului tău. Unele alimente sunt bogate în substanțe nutritive care stimulează metabolismul, în timp ce altele pur și simplu vă vor crește glicemia și vă vor încetini digestia.

Trebuie să ții cont de multe lucruri, dar va aduce beneficii corpului tău mult mai mult decât calculează aportul zilnic de calorii. Shutterstock Renunțarea la toate grăsimile nu este cheia unui corp mai bun. Da, nimeni nu neagă că ar trebui evitate grăsimile trans și grăsimile saturate, deoarece vă pot crește riscul de boli de inimă și obezitate, dar există grăsimi sănătoase acolo pe care ar trebui să-l îmbrățișezi.

Și nu vorbim despre produse etichetate cu conținut scăzut de grăsimi, cu conținut redus de grăsimi sau fără grăsimi - companiile compensează această pierdere de grăsime prin adăugarea de carbohidrați și sare - ci produse care conțin grăsimi. Nu lăsa acest nume să te sperie. Un studiu în American Journal of Clinical Nutrition au constatat că persoanele care au consumat lactate cu un conținut ridicat de grăsimi au fost mai puțin susceptibile de a fi suferit de diabet.

Acea sodă dietetică bei nu-ți face bine. Doar pentru că nu veți găsi zahăr pe lista de ingrediente nu înseamnă că alte lucruri nu se ascund acolo.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite

De fapt, îndulcitorii artificiali folosiți pentru a înlocui zahărul - credem că acesulfamul K și sucraloza - vă pot aduce beneficii corpului și mai puțin. Potrivit cercetărilor efectuate de Universitatea Purdue, șobolanii cărora li s-au administrat îndulcitori artificiali înainte de a mânca au ajuns să consume mai multe calorii cu fiecare masă.

Alte studii au determinat cercetătorii să creadă că acești aditivi ar putea duce la supraalimentare și, prin urmare, la creșterea în greutate. Dar asta nu înseamnă că vă încurajăm să reveniți la sifonul obișnuit. Încercați să vă lăsați în seltzeri și ape spumante în schimb, pentru carbonatare într-o cutie care nu vă lărgește talia.

Creșterea cauzează tragerea

Shutterstock Dacă petreceți mai mult timp pe bandă de alergat sau în poza copacului decât faceți acasă, credeți sau nu, aceasta este o problemă. Aceasta este este posibil să aveți prea multe lucruri bune și ați putea preveni progresul exagerând în sala de gimnastică. În timp ce o rutină obișnuită de antrenament este importantă pentru rezultatele pierderii în greutate, este la fel de important să acordați mușchilor dvs. Nu numai că nu vor putea să se aplece cu exerciții non-stop, dar vor fi mai susceptibili la rănire.

Deci încetinește-l și menține lucrurile stabile; trunchiul tău transformat îți va mulțumi pe termen lung. Shutterstock Nu este nici un rău dacă săriți micul dejun sau să transmiteți prânzul, nu? Ei bine, poate unul dacă participi postul intermitent.

refluxul tăcut provoca pierderea în greutate pierdere în greutate super hd recenzii

Cu toate acestea, lipsa prea multor mese poate crește numărul pe scară cu încetinirea metabolismului. Când vă refuzați mâncarea, ajungeți să vă țineți de grăsime și, eventual, să supraalimentați data viitoare când vă când voi pierde creșterea în greutate la masa din bucătărie. Nu este niciodată o idee bună să te privezi, dar este deosebit de dăunător la începutul zilei.

15 mituri alimentare care cauzează creșterea în greutate

Potrivit unui studiu din American Journal of Nutritionlipsa mesei de dimineață poate duce la opusul a ceea ce intenționați prin creșterea inflamației. Shutterstock Postul înainte de un antrenament este de-a dreptul periculos.

cele mai bune sutiene de slăbire cât timp să piardă grăsime de 10 kg

Nici o mâncare nu înseamnă combustibil, ceea ce te-ar putea determina să devii uimitor, ca să nu mai vorbim înfometat dupa antrenament. Șansele sunt bune că îți vei anula timpul de gimnastică mâncând în exces imediat ce ajungi acasă. De aceea, trebuie să fii deștept în fiecare sudură și să mănânci în prealabil. Dacă alegeți proteine, veți ajunge la rezultate mai rapide pe măsură ce vă antrenați mai mult și mai mult.

Shutterstock Nu este nimic în neregulă dacă acordați atenție mâncării pe care o permiteți să vă pătrundă în corp, dar, în timp ce mâncarea atentă este, în general, un lucru bun, se poate contracara.

Tragerea uleiului cauzează creșterea în greutate

Stresul din orice zonă a fost legat de creșterea în greutate din cauza eliberării de cortizol și a producției de insulină care rezultă, ceea ce încetinește metabolismul, potrivit unui studiu realizat în Psihiatrie biologică. Deci, dacă ați luat prea mult numărul de calorii și începeți să obsedați, faceți un pas înapoi. S-ar putea să-ți faci corpului mai mult rău decât bine.

pierderea de ceai greutate lipton cum se măsoară provocarea pierderii în greutate

Shutterstock Vă întrebați dacă există o diferență între pâinea multigrain și cea integrală? Sfat: este unul mare.

Cerealele integrale conțin trei părți din cereale, care sunt toate bogate și nutritive și pline de fibre, dar nu credeți că acest lucru îmbunătățește automat toată pâinea brună. Multigrain este compus doar din diferite tipuri de cereale rafinate și pâine de grâu de multe ori are aceeași încărcătură glicemică ca și pâinea albă.

🍀 -10% din greutatea ta în 3 săptămâini cu dietoterapia oloproteică - Eu stiu TV

Încărcarea glicemică este cantitatea de alimente care crește glicemia. Cu cât vârful și căderea sunt mai mari, cu atât este mai probabil să-ți fie foame la scurt timp după ce ai mâncat și cu atât este mai probabil să te răsfeți cu mai multe alimente și să te îngrași. Deoarece pâinea integrală de grâu este practic aceeași cu cea a pâinii albe, dar făcută fără făină albită, cât timp să piardă în greutate pe clen este mult mai bună pentru tine.

Așa că nu te lăsa păcălit. Pentru a vă ușura lucrurile, puteți opta și pentru omologul nutriționist cele mai sănătoase pâini. Aducerea unui baton de proteine sau punga de nuci pentru a lucra este bine dacă începeți să poftiți ceva înainte de pauza de prânz, dar nu credeți că este necesar.

Dovada empirica Pierderea în greutate necesită să ardeți un număr mai mare de calorii decât ați ingerat.

Unii oameni cred că mâncarea mai frecventă este cheia pierderii în greutate, însă, potrivit unui studiu realizat în Hepatologiepersoanele care își împart caloriile în trei mese mici, cu gustări între ele, dezvoltă de fapt mai multe grăsimi abdominale decât cele care mănâncă aceeași cantitate de calorii în trei mese.

Mai multe despre acest subiect