21 de zile pentru a pierde în greutate. DIETA TIMP DE 21 DE ZILE - DIETA ȘI PIERDEREA ÎN GREUTATE -

CÂTĂ GREUTATE POT PIERDE ÎN 21 DE ZILE? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Dieta de 21 de zile

Plan de 21 de zile pentru a slăbi Dacă nu dorim să redobândim greutatea pierdută, este foarte important ca după finalizarea celor trei săptămâni ale planului să nu ne întoarcem la obiceiurile anterioare și să continuăm cu o rutină sănătoasă Crezi că în 3 săptămâni poți pierde kilogramele în plus? Poate nu în mare parte, ci o sumă considerabilă. De ce depinde? Pentru a adăuga un nou obicei la dieta și activitățile zilnice!

Aflați mai multe despre planul de scădere în greutate de 21 de zile în articolul următor.

CÂTĂ GREUTATE POT PIERDE ÎN 21 DE ZILE? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Plan de zi cu zi să slăbești S-ar putea să fii un pic sceptic și să crezi că este imposibil să slăbești în 3 săptămâni. Este doar o chestiune de a merge pas cu pas sau zi de zi adăugând sau eliminând ceva din dietă și obiceiuri. Începeți cât mai curând posibil și veți vedea rezultatele!

21 de zile pentru a pierde în greutate

Prima zi Scrieți-vă obiectivele într-un caiet sau hârtie și lăsați-le într-un loc vizibil. Începeți cu o rutină simplă de exerciții de exemplu, ieșind la plimbare.

DIETA TIMP DE 21 DE ZILE - DIETA ȘI PIERDEREA ÎN GREUTATE -

A doua zi Elimină sursele de calorii lichide, adică cafea, băuturi răcoritoare și alcool. Înlocuiți-le cu apă, ceai verde și sucuri naturale. Scrie ceea ce mănânci pe o foaie fără a uita nimic. A 3-a zi Luați a doua zi de antrenament.

Slăbire sănătoasă - Pierde în greutate în 21 de zile - carte electronică Despre acest articol Pierderea eficientă în greutate ghidată de experți Cel mai bine vândut autor Dr.

Puteți crește blocurile de mers sau puteți adăuga un alt exercițiu. A 4-a zi Treceți de la 3 mese mari la 6 mese mici in fiecare zi. A 5-a zi Faceți o listă de cumpărături cu alimente sănătoase și mergeți pe piață cu el nu adăugați altceva.

Dacă nu puteți rezista tentației, ar fi bine dacă ați aruncat, ați dat sau chiar ați vândut produsele pe care nu aveți voie să le consumați. A 6-a zi Cântărește-te și notează kilogramele în caietul tău. Alegeți o activitate de făcut de cel puțin 3 ori pe săptămână.

Poate fi un sport, o clasă de dans sau ieșirea la exerciții în parc.

Dar dacă aveți nevoie să vărsati kilogramele în 21 de zile - poate pentru un eveniment special o dată în viață - aveți câteva strategii pe care le puteți folosi pentru a vă ajuta să slăbiți în timp. Cantitatea de greutate pe care o pierdeți în cele din urmă va depinde de strategia pe care o alegeți.

A 7-a zi Planificați dieta pentru săptămâna următoare și, dacă este necesar, faceți o altă achiziție la un magazin echitabil sau de produse alimentare biologice și sănătoase. A 8-a zi Continuați cu planul de exerciții. Puteți angaja un antrenor sau puteți schimba singuri exercițiile pentru a nu vă plictisi.

O băutură militară pentru a arde grăsimea și a pierde în greutate recomandată de medici de la 100 kg

A 9-a zi Adăugați în dietă un fruct și o legumă pe care nu le-ați consumat niciodată sau de care nu v-ați mai bucurat de mult timp. Încercați să le mâncați crude sau aburite.

CÂTĂ GREUTATE POT PIERDE ÎN 21 DE ZILE? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

A a zi Eliminați sursele de grăsimi trans din dietă și nu uitați să faceți mișcare. Ziua a a Asigurați-vă că beți suficientă apă 2 litri iarna și 3 litri vara sau zilele în care faci sport. A a zi Acordați atenție cantității de fibre pe care o consumați pe zi. Se recomandă cel puțin 35 de grame.

21 de zile pentru a pierde în greutate

Dacă nu ajungeți la această cifră, consumați o mână de migdale care vă ajută, de asemenea, să vă controlați pofta de mâncare. A a zi Numărați caloriile pe care le-ați consumat în zilele anterioare pe baza fișei de admisie.

Dieta de 21 de zile Iunie 17, dieta și pierderea în greutate Vrei să slăbești kilograme pe termen scurt? Începătorii dietei de 21 de zile susțin că greutatea menționată poate fi pierdută în doar trei săptămâni. Dacă te respecți de acest plan de dietă, kilogramele se vor topi, corpul tău va arăta mai frumos, iar mușchii tăi vor fi definiți.

Verificați cât este minimul și maximul permis în funcție de vârstă, greutate și înălțime, precum și obiectivul de kilograme pe care doriți să le eliminați. Ziua a a Planificați dieta pentru săptămâna următoare prin cumpărături și analizând mâncarea pe care o ai acasă.

Pierd efectiv în greutate

Mănâncă mai multe fructe afine, zmeură sau mure, de exemplu. A a zi Schimbați activitatea fizică pe care o făceați până acum sau crește dificultatea. Puteți adăuga mai multă greutate, reduce semnele sau puteți parcurge mai multe blocuri.

21 de zile pentru a pierde în greutate

De asemenea, puteți adăuga o serie nouă sau mai multe exerciții la rutină. A a zi Urmați o nouă tehnică de gătit a alimentelor în raport cu ceea ce ai făcut. Poate fi, de exemplu, aburit sau la grătar. Încercați să mâncați 21 de zile pentru a pierde în greutate multe meniuri crude și fără grăsimi.

Plan de pierdere în greutate de 21 de zile - Pronapresa

De exemplu, dacă mâncați de obicei pui sau ton, treceți la carne sau somon. A a zi Antrenează-te puțin mai mult decât sesiunea anterioară.

21 de zile pentru a pierde în greutate

Verificați încărcăturile, timpii sau distanțele și încercați să adăugați noi exerciții. Ziua a a Examinați-vă obiectivele și vedeți dacă sunteți aproape de atingerea obiectivului.

21 de zile pentru a pierde în greutate

Vă puteți cântări sau încercați haine din sezonul anterior care nu se potriveau înainte de a începe acest plan de 21 de zile pentru a slăbi. A a zi Efectuați achiziția pentru următoarele zile Până acum nu veți dori să vă întoarceți la rutina pe care ați avut-o cu trei săptămâni înainte, pentru că veți arăta mai subțire, dar și cu mai multă energie pierderea de grăsimi beta blockers vitalitate.

A a zi Fii mai precis în viziunea ta și analizează schimbările pe care le-ai făcut în viața ta.

Mai multe despre acest subiect