Rep range pentru a pierde în greutate. Account Options

rep range pentru a pierde în greutate

Păstrați-vă miezul angajat, săriți picioarele afară și în cum ar fi jacks jumping. Prindeți picioarele sub coapse, chiar deasupra genunchilor.

Padre Astro (es)

Se sprijină ușor. Ridicați picioarele de pe podea astfel încât gambele dvs. Extindeți brațele direct în fața dvs. Îndreptați-vă și ridicați picioarele spre tavan până când corpul dvs.

Cum pot să-mi ard grăsimea din corp

Țineți această poziție. Extindeți piciorul drept în timp ce vă curgeți de pe umărul dvs. Rămâi într-o poziție curbată, cu miezul cuplat și schimbați picioarele înainte și înapoi.

rep range pentru a pierde în greutate

Strângeți-vă abdomenul și săriți-vă picioarele înainte și spre dreapta, aducând genunchii spre cotul drept. Săriți-vă picioarele înapoi în scânduri, apoi săriți picioarele spre stânga.

Continuați părțile alternative. Întoarceți piciorul drept în poziția de pornire.

Cum să arzi grăsimi nu glicogen

Schimbați picioarele și aduceți genunchiul stâng sub piept. Mențineți picioarele de comutare ca și cum ați alerga la locul lor. Pentru munca oblică suplimentară, faceți alunecări montane montane - purtați pur și simplu fiecare genunchi la cotul opus arătat în continuare.

Schimbați picioarele și aduceți genunchiul stâng la cotul drept.

rep range pentru a pierde în greutate

Continuați comutarea picioarelor. Aceasta este poziția dvs. Adu-ți genunchiul drept sub trunchiul tău.

Cum să supraviețuiască pletora sau întregul adevăr despre pierderea în greutate a citi on-line

Întrerupeți apoi extindeți-vă piciorul drept înapoi spre partea inferioară a câinilor. Acum aduceți-vă genunchiul drept pentru a vă întâlni cotul drept.

rep range pentru a pierde în greutate

În cele din urmă, adu-ți genunchiul drept peste torsul tău pentru a-ți satisface cotul stâng. Întrerupeți apoi extindeți piciorul drept înapoi spre partea inferioară a câinilor. Repetați rep range pentru a pierde în greutate secvență pe celălalt picior.

Pierd imediat grăsimea burtă laterală

Ridicați-vă brațele în aer astfel încât mâinile să fie direct deasupra umerilor. Extindeți ușor piciorul drept în fața dvs. Reveniți la poziția de pornire. Repetați pe cealaltă parte.

Cum îți trântești corpul

Inspirați, apoi expirați, ridicându-vă capul și umerii de pe covor. Extindeți picioarele direct la un unghi de 45 de grade și ridicați-vă brațele de pe covor la înălțimea umărului cu palmele în jos.

rep range pentru a pierde în greutate

Inspirați când vă pompați brațele în sus și în jos de cinci ori, apoi expirați și pompiți încă cinci ori. Faceți de 10 ori, pentru de pompe. Puneți brațele în sus, astfel încât încheieturile dvs.

rep range pentru a pierde în greutate

Îndoiți-vă picioarele, formând o formă "U" cu corpul. Reactiva mișcarea pentru a coborî înapoi pe covor. Țineți pieptul în sus și spatele drept, pe măsură ce vă sprijiniți înapoi pentru a vă angaja abdomenul.

  • Cum îți trântești coapsele interioare Corpului tau ii place alcoolul?
  • Stack de pierdere de grăsime de bază
  • Arde grăsime natural 2 săptămâni
  • Cele mai bune sutiene de slăbire
  • Mira Padre Astro - Online Gratis Latino es
  • Pierdere în greutate studii nz

Rotiți-vă pentru a vă aduce cotul drept la genunchiul stâng, îndreptându-vă piciorul drept. Repetați pe partea opusă și continuați alternând înainte și înapoi. Rotiți întregul corp înainte, astfel încât umerii să vă depășească coatele spre mâini.

Reveniți la poziția de plecare.

Mai multe despre acest subiect