Depleția glicogenului și arderea grăsimilor

Distruge glicogenul în ficat
  • Principal Cereale Când se termină glicogenul, atunci grăsimile arde?
  • Pacienții cu osteoartrita pierdere în greutate
  • Provocarea redusă a scăderii în greutate

Temutul adevăr despre carbohidraţi Ce sunt carbohidraţii? Carbohidraţii împreună cu proteinele şi grăsimile reprezintă macronutrienţi care au rolul de a furniza corpului energia necesară functionării zilnice. Carbohidraţii, sub formă de glucoză, participa la un proces numit glicoliză, prin care corpul metabolizează descompune glucoza obţinându-se piruviat.

gnc cea mai bună pierdere în greutate pentru femei

Corpul tău trece prin procesul de glicoliză de fiecare dată când prestezi un efort care are o durată cuprinsă între 45 s — 3 min. Când ajungi la limita de 3 minute, ori te odihneşti, ori corpul va apela la depleția glicogenului și arderea grăsimilor sursă de energie.

oana radu dieta

Corpul poate depozita între de grame de glicogen. Excesul de glicogen este metabolizat sub formă de grăsimi.

big boy vorbește pierderea în greutate

Este important să menţii un nivel constant de glucoză astfel încât corpul tău să aibă mereu o sursă de energie pregatită în caz de efort.

Atunci când nu consumi destui carbohidraţi, corpul are tendinţa de a descompune glicogenul în glucoză prin glicogenolizăsau va metaboliza lactatul şi piruviatul sub formă de glucoză prin gluconeogeneză. In momentul când rezervele de glicogen şi glucoză din sânge sunt minime asta se numeşte depleţie corpul tău intră în stare de ketoză. În acest caz sursa principală de energie o reprezintă corpii cetonici ketonici.

  • Scuturarea proteinelor înainte sau după un antrenament?
  • Pastile pt slabit burta
  • Cocktail pentru slabit

Starea de ketoză este renumită pentru faptul că ajuta la arderea grăsimilor atunci când vorbim despre dietele sărace în carbo. Câte tipuri de carbohidraţi există?

grafic pentru a urmări pierderea în greutate

Consumând acest tip de carbo, automat creşti consumul caloric. Consumul caloric în exces duce la îngrăşare.

Astfel ai să te simţi mai plin consumând mai puţine calorii. Aici intră şi carbohidraţii complecşi, aceia care se digeră mai greu.

De ce este necesară proteina pentru antrenamente?

În concluzie, dacă vei consuma carbo înainte de antrenament e posibil să execuţi câteva repetări în plus.

Dacă lucrezi în regim de rezistenţă alergare, bicicletă, înot carbo consumaţi postefort îţi vor garanta refacerea rezervelor de glicogen.

modalități de a pierde rapid grăsimea de burtă inferioară

Dacă vrei să slăbeşti, consumă carbo bogaţi în fibre şi proteine pentru un consum caloric redus. Spor t la treabă! Partajează asta:.

pierdere în greutate osa

Mai multe despre acest subiect