Creșterea în greutate pentru pierderea somnului

Doar o noapte de somn slab poate crește creșterea în greutate, pierderea musculară
Un studiu de la Universitatea din Uppsala oferă acum dovezi care ajută la explicarea mai bună a modului în care modificările moleculare la nivel de țesut sunt cauzate de pierderea somnului. Se face mai clară și mai clară că perturbările ritmurilor noastre circadiane și somnul întrerupt sau cel rău pot avea o varietate de rezultate negative în domeniul sănătății. La începutul acestui an, un studiu observațional foarte vast a concluzionat că bufnițele de noapte care tind să rămână până târziu au un risc mai mare de mortalitate și rate mai mari de diabet și tulburări psihologice sau neurologice. Obezitatea și creșterea în greutate au fost asociate mult timp cu somn rău sau neregulat, iar cea mai comună ipoteză care explică această corelație a fost că deprivarea cronică de somn tinde să ducă la modele de alimentație inconsecvente și la un consum mai mare de calorii globale.

Doar o noapte de somn slab poate crește creșterea în greutate, pierderea musculară căparea doar în omnul de o noapte poate avea con ecințe mai emnificative - și imediate - dincolo de a vă imți grog și leneș a doua zi.

Potrivit unui nou tudiu mic, când bărbații renunță la Conţinut Dormind în lumina reflectoarelor Scăparea doar în somnul de o noapte poate avea consecințe mai semnificative - și imediate - dincolo de a vă simți grog și leneș a doua zi.

Potrivit unui nou studiu mic, când bărbații renunță la o singură noapte din cantitatea lor obișnuită de somn, corpul lor suferă modificări care ar putea favoriza creșterea în greutate și pierderea musculară. Creșterea în greutate pentru pierderea somnului cadrul studiului, care a fost publicat astăzi 22 august în revista Science Advances, cercetătorii au observat modificări ale țesutului adipos și muscular la 15 tineri sănătoși ca răspuns la pierderea somnului.

Obezitatea și somnul

După ce bărbații au petrecut o singură noapte fără să doarmă, cercetătorii au găsit indicii că grăsimea și mușchii au răspuns în moduri opuse, a spus autorul principal al studiului, dr. Și anume, corpul și-a mărit capacitatea de depozitare a grăsimilor, în timp ce țesutul muscular scheletic a prezentat semne de descompunere musculară în creștere.

Nu este încă clar cât de repede apar aceste modificări ale grăsimii și mușchilor atunci când somnul este întrerupt sau cum pot afecta metabolismul dacă pierderea somnului se produce într-o perioadă mai lungă de timp decât cea observată în studiu, a spus Cedernaes.

somatropină pentru pierderea în greutate

Dar schimbările ar putea explica de ce studiile anterioare au arătat o legătură între modificările ritmurilor circadiene și un risc crescut de diabet de tip 2 și obezitate, a spus el. Modificările ritmului circadian se pot întâmpla, de exemplu, la persoanele care lucrează în schimburi sau la cei cu tulburări cronice de somn.

Lipsa somnului si cresterea in greutate

Dormind în lumina reflectoarelor Studiul a avut loc la un laborator de somn de la Universitatea Uppsala din Suedia, unde Cedernaes a lucrat în Departamentul de Neuroștiințe.

Cincisprezece bărbați tineri sănătoși, cu o vârstă medie de 22 de ani, au participat la cercetare, care a implicat dormit în laborator, cu probe de sânge și țesut prelevate după fiecare noapte.

pierde stilul de viață sedentar

Toți participanții au spus că au dormit în mod normal între 7 și 9 ore pe noapte. Deci, în creșterea în greutate pentru pierderea somnului noapte a studiului, bărbații au ajuns să facă exact acest lucru: au dormit în laboratorul de somn timp de aproximativ 8,5 ore. În acest scenariu, luminile din camerele participanților au fost ținute aprinse toată noaptea și bărbații au trebuit să rămână în paturile lor și să rămână treji 8,5 ore.

Modificările moleculare cauzate de pierderea somnului și cum aceasta duce la creșterea în greutate

Câteva săptămâni mai târziu, bărbații s-au întors la laborator pentru încă două nopți pentru a repeta procedura. Singura diferență a fost că, în cea de-a doua noapte, bărbații care au ajuns să doarmă normal prima dată au fost supuși stării de veghe peste noapte și invers. Când cercetătorii au analizat probele de grăsime și țesut muscular prelevate de la bărbați după noaptea nedormită, au observat modificări ale expresiei genelor și ale nivelurilor de proteine.

Aceste modificări oferă dovada creșterii defalcării mușchilor scheletici și a unei capacități crescute de a ține grăsimea corporală, în comparație cu noaptea normală de somn, a spus Cedernaes.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Expresia genică se referă la faptul dacă o genă este activată sau dezactivată. Unul dintre mecanismele care determină schimbările pe care cercetătorii le-au observat ar putea fi fluctuațiile nivelurilor de hormoni, inclusiv cortizolul, hormonul de creștere și testosteronul, a spus Cedernaes. Unele dintre aceste modificări hormonale pot duce, de asemenea, la schimbări ale ritmurilor circadiene ale unei persoane, care pot arunca procesele metabolice ale corpului din bătăi, a explicat el.

Descoperirile au arătat, de asemenea, că, odată cu pierderea somnului pe termen scurt, proteinele musculare scheletice au o capacitate redusă de a utiliza zahărul din sânge ca combustibil.

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Acest lucru ar putea explica de ce pierderea somnului în timp poate reduce capacitatea unei persoane de a controla nivelul zahărului din sânge, ducând la diabet, a spus Cedernaes.

Acestea au oferit perspective noi despre efectele somnului restricționat asupra masei musculare și a grăsimilor, a spus el.

pierderea în greutate 527

Cercetătorii au descoperit modificări ale genelor care afectează ceasul circadian în mușchi și grăsime, precum și modificări specifice țesuturilor în căile metabolice, a spus Scheer. Sunt necesare studii viitoare pentru a investiga în ce măsură modificările observate se datorează restricției de somn, mai degrabă decât expunerii la lumină nocturnă a bărbaților, care poate afecta și sistemele circadiene din corp, a spus Scheer.

Doar o noapte de somn slab poate crește creșterea în greutate, pierderea musculară

El a menționat că studiul avea limitări. De exemplu, a fost un mic studiu care a inclus numai tineri caucazieni care au stat toată noaptea o dată.

  • Lipsa somnului si cresterea in greutate
  • Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!
  • Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn

Descoperirile ar trebui, de asemenea, să fie confirmate la femei și la persoane de diferite vârste și rase, precum și la persoanele obeze și diabetice, a spus Scheer. El a adăugat că tehnici analitice similare ar trebui făcute și la oameni după ce au experimentat mai multe nopți de restricție a somnului. Nota editorului: Această poveste a fost actualizată la E.

pierde burta de grasime de 1 săptămână

Mai multe despre acest subiect