Hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi. Cardio de post - Cum funcționează, beneficii, pro și contra

Antrenamentul HIIT vs. LISS | Care este mai bun pentru arderea grăsimii?

Antrenamentul HIIT vs. LISS | Care este mai bun pentru arderea grăsimii?

Cu toate acestea, o serie de întrebări au rămas fără răspuns, cum ar fi dacă a face cardio postit, de fapt, are mai mult sens sau nu. Unul susține că da, celălalt nu. Cu siguranță există ceva de spus pentru ambele răspunsuri. La urma urmei, deficitul total de calorii pe zi va fi același, indiferent dacă faceți post sau nu cardio.

creșterea ratei metabolice pierde în greutate

Pe de altă parte, dacă nu ai putere în sistemul tău, de unde vine energia folosită când faci cardio? Cel puțin parțial din grăsime. Deci cine este chiar aici?

Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional? Acum câțiva ani am vorbit despre caracteristicile și diferențele dintre HIIT și cardio convențional.

Punctele de pe i Ceea ce ar putea fi bine de menționat mai întâi este că oricum este necesar un deficit de calorii pentru pierderea de grăsime. Cu toate acestea, așa cum am menționat în articolele anterioare cu dvs. Pe ora?

Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional?

Pe zi? Pot să mănânc puternic 2 zile pe săptămână și să fiu în continuare în deficit profund de calorii pe parcursul întregii săptămâni. În afară de deficitul total de calorii, putem desigur regla și căuta metode pentru o progresie maximă, dar dacă baza nu este corectă deficitul de caloriicelelalte trucuri nu sunt de niciun folos! Din exact același motiv, astfel de metode sunt de puțin interes pentru persoanele care doresc doar să slăbească, vor doar să se încadreze sau vor doar să obțină rezultate.

Voi aparțineți acestui grup unde nu este cu siguranță nimic în neregulăatunci acesta nu este articolul în care veți vedea schimbări uriașe în fizicul dvs.

Antrenamentul HIIT vs. LISS | Care este mai bun pentru arderea grăsimii?

Desigur, sunteți mai mult decât bineveniți să continuați să citiți, dar preferați să vă concentrați pe suficiente proteine, hrană suficientă sănătoasă, alimente bine saturate și exercițiu suficient. Cu toate acestea, doriți să extrageți ultimul rezultat din antrenamentele dvs. Apoi citește mai departe! În aceste 2 articole vei citi cum nu numai că îți folosești în mod optim cardio-ul pentru pierderea de grăsimi, ci și pentru ceea ce poate servi și mai mult.

  • Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp.
  • HIIT vs.

Ce spune știința despre cardio? Mai devreme am scris un articol despre problemele cu cercetarea științifică.

30-Minute HIIT Cardio Workout with Warm Up - No Equipment at Home - SELF

Cercetările privind metodele de antrenament, metodele de dietă sau efectul diferitelor tipuri cum să pierdeți în greutate rapid prin pooping cardio se confruntă exact cu aceste probleme. Studiile costă foarte mulți bani, grupurile de cercetare sunt mici, studiile nu se corectează sau sunt rele pentru dietă și alte activități în restul zilei, studiile nu se corectează pentru stres sau inflamație etc.

Este absolut bine să păstrați cercetarea științifică ca bază a abordării și viziunii dvs. Dacă un studiu spune că nu există nicio diferență între cardul postat sau cel hrănit, nu se aplică întotdeauna în toate cazurile.

HIIT sau nu? O altă întrebare pe care o văd mult și obțin multe este ce formă mai bună de cardio este: HIIT sau stare de echilibru cunoscută și sub denumirea de LISS?

hiit vs. cardio la starea de echilibru - mușchi și fitness

Din nou contextul este foarte important în această poveste; mai întâi încearcă să răspunzi la întrebarea care este scopul cardio-ului și, de asemenea, care este contextul în care este efectuat cardio-ul.

HIIT va fi mai eficient pe unitatea de timp, dar ce zici de capacitatea de recuperare?

șofran pentru pierderea în greutate dr oz

Cum sunt structurate antrenamentele tale în acest moment? De exemplu, HIIT are un efect mai mare asupra producției de hormoni de creștere decât cardio în stare constantă, dar dacă în prezent efectuați un bloc de antrenament metabolic, efectul HIIT va fi proporțional mai mic decât dacă rulați un bloc neuro.

Poate că adăugarea de HIIT în primul caz cauzează chiar inflamația prin suprapunere, mai ales atunci când vă aflați în stadiile mai profunde ale unei tăieri.

În acest caz, adăugarea HIIT poate avea un efect complet diferit de ceea ce încercați să obțineți; recuperare prin jgheab, retenție de lichide prin inflamație, deteriorarea puterii, acumularea de oboseală și consum excesiv de glicogen.

La începutul unei faze tăiate, recuperarea este adesea mai bună, iar aportul nutrițional și carbohidrați este mai mare decât la sfârșit. Aceasta ar însemna că HIIT are efecte potențial mai puțin negative aici.

HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?

Deoarece HIIT va pune o presiune mult mai mare asupra recuperării dvs. Dacă marți este de zile, este posibil ca o ședință grea de HIIT de luni să nu fie înțeleaptă. În plus, puteți alege, de asemenea, alegerea de a lucra concentric ca HIIT, cum ar fi împingerea unei sanii sau sprintul pe bicicletă. Acest lucru va limita leziunile musculare, necesitând potențial de redresare.

Postul de cardio contra hrănitului Așa cum am menționat, vreau să mă adânc un pic mai departe în cardio postit versus cardio hrănit. De obicei oamenii își fac postul cardio la intensitate mică.

HIIT poate fi cheia pentru a pierde grăsimea burții și pentru a construi masa musculară

Așa cum am menționat anterior în acest articol, conform studiilor, nu prea există diferență dacă faci post sau nu cardio; lipsa totală de energie pe zi este tot ceea ce contează.

Cu toate acestea, am discutat pe scurt problemele legate de cercetare și știm, de asemenea, că atunci când o cercetare nu găsește un efect suplimentar al unei anumite abordări, aceasta nu se aplică neapărat în toate circumstanțele. Lipsa de rezultate clare înseamnă adesea că, dacă există diferențe, aceste diferențe nu vor fi mari.

Dacă cardio-ul de post a fost cu adevărat mult mai bun pentru pierderea de grăsime, mai multe studii au arătat deja acest lucru. Conformitate Scriem deja cardio cu post cu asta? Nu, nu prea repede.

  • De luat masa Există multe dezbateri cu privire la ce tip de exercițiu este mai bun pentru sănătatea ta: aerob sau anaerob.
  • Dar ce este cardio-ul post?

Nu avem de-a face cu roboți sau mașini, ci cu oameni. Rezultatele sunt întotdeauna puternic influențate de emoție; efectul placebo este extrem de puternic la om. Cel mai important lucru pentru progresul în materie de antrenament și dietă este respectarea, menținerea și lucrul regulat.

HIIT vs. Cardio Steady State: Care este mai bine?

Conformitate în limba engleză. Deci, să spunem că, dacă îți place cardio-ul cu post, ar trebui să faci asta. Pentru că ceea ce am spus doar merge pe ambele sensuri; cercetările nu arată că cardio-ul cu post este mult mai bun pentru pierderea de grăsime, dar cu siguranță nu este mult mai rău pentru pierderea mușchilor. Aceasta ar oferi prea puțină energie pentru a completa cardio, dar ar proteja masa musculară de la descompunere.

Cu toate acestea, presupun din motive de comoditate că doriți să pierdeți în greutate în acest context. În acest caz, depozitele de glicogen nu sunt complet umplute, iar ficatul dvs. În acest caz, oferirea ficatului tău o altă sarcină va duce probabil la mai mult stres în sistem. Hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi este foarte anti-catabolic și funcționează bine împotriva descompunerii musculare. În acest context, ar fi mai înțelept să-ți faci cardio postit atunci când mușchii care efectuează cardio au în stoc cel puțin un pic glicogen și, cu siguranță, ficatul are și o rezervă de glicogen.

Dacă doriți să faceți cardio rapid, luarea de fructe înainte de culcare ar putea fi înțelept.

pierderea în greutate beyonce

Suprimați efectele negative Am descris acum o serie de scenarii în care mai multe cardio este contraproductiv. Cu toate acestea, cu siguranță, putem lua măsuri pentru a reduce aceste efecte negative. Am menționat deja adăugarea unor fructe pentru pat.

HIIT vs. Steady-State Cardio

Cu toate acestea, nimic nu este gratuit, nici măcar aceste ajustări. Pașii pe care îi descriu aici costă puțin spațiu în bugetul dvs. Deci, căutarea unui loc dulce între aceste 2 este importantă. Cred că acum aveți o imagine destul de completă a formelor de cardio și în acest articol sunt în combinație cu hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi 2 anterioare.

Vreau să scriu încă un articol pentru a completa povestea. Aici aș dori să discut despre efectele ulterioare pe care cardio le are asupra organismului nostru, cum ar fi cel mai bine să periodizezi cardio și care sunt factorii din viață pentru importanțele pe care trebuie să le faci în acest domeniu. Ca întotdeauna, ești mai mult decât binevenit să pui întrebări.

Mai multe despre acest subiect